Ministrs iepazīstas ar remontdarbu norisi uz Ventspils šosejas

Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
  • Renārs Koris
1 / 21

Visvairāk remontdarbu šogad notiek uz Ventspils šosejas (A10), patlaban tie notiek septiņos posmos, bet līdz sezonas beigām plānots uzsākt darbus vēl divos posmos. Ar remontdarbu gaitu vairākos Ventspils šosejas posmos šodien iepazinās satiksmes ministrs Uldis Augulis un VAS Latvijas Valsts ceļi vadība (LVC). "Ventspils šoseja ir viens no TEN-T tīkla autoceļiem, tas ir galvenās nozīmes ceļš un viens no tranzīta maršrutiem, kas savieno ostas. Diemžēl autoceļa tehniskais stāvoklis daudzos posmos bija slikts, tāpēc remontdarbi ir visai apjomīgi. Pirms diviem gadiem visvairāk remontdarbu notika uz Liepājas šosejas. Lielākais līdzekļu apjoms tiek ieguldīts tieši galvenās nozīmes autoceļos, jo uz tiem ir visintensīvākā satiksme, un katrs ieguldītais eiro nes vislielāko atdevi. Turklāt satiksmes intensitāte uz tiem pērn ir strauji pieaugusi – par 8%," norādīja satiksmes ministrs Uldis Augulis. "Tilts pāri Lielupei uz Ventspils šosejas ir garākais valsts pārziņā esošais tilts un lielākais tiltu objekts šogad. Pērn būvdarbi notika uz 15 valsts pārziņā esošajiem tiltiem, uz vēl 14 tiltiem darbi tika uzsākti un tupinās šogad. Kopumā šogad darbus plānots veikt uz 39 valsts tiltiem," informēja LVC valdes priekšsēdētājs Jānis Lange.

Komentāri [3]

 

Foto Vairāk >

Kaut kas traks!