Sieviete piedzīvo ļoti nepatīkamu starpgadījumu ar "airBaltic"

Komentāri [20]

 
Bāc
Nesaprotu, kas tā par modi tirgot lidmašīnās biļetes vairāk nekā ir vietu!
20.aprīlis, 20:45 Atbildēt
Mode.
Ekonomikai jābūt ekonomiskai!
21.aprīlis, 0:04 Atbildēt
liecinieks Gvido
īstais iemesls bija tas, ka lidmašīnu nevarēja pielaist, jo bija aizķepušas dīžes..
20.aprīlis, 20:57 Atbildēt
Hahaha
Lai luterāņu arhibīskapa vārda un uzvārda brālis to kompensē no saviem,ne kompānijas līdzekļiem,tad to vairāk nepieļaus :D
20.aprīlis, 21:00 Atbildēt
Hihihi
Domājams, ka arhibīskapam tādu "brāļu" ir vismaz pāris desmiti....
Ja ir pienācīga kompensācija, tad varētu ļaut pašiem pasažieriem izvēlēties, vai kāds nav labprātīgi ieinteresēts par papildus samaksu aizlidot drusciņ vēlāk. Visticamāk, šāda scenārija gadījumā uz to iespēju būtu jārīko konkurss- mēs neesam tik labi nodrošināti pilsoņi, lai nopietni neapsvērtu visus plusus un mīnusus... kaut kā grūti būtu noticēt, ka daudz atrastos tādu augstprātīgi novērsties spējīgo, kuriem papildus naudiņa nav nekādā vērtē.
21.aprīlis, 23:50 Atbildēt
Tā lūk
Visi grib lētās biļetes, sapērk pusgadu iepriekš un tad vaimanā.Dažreiz ir jālido apkalpei un tad vietu pietrūkst. AirBaltic tas nav, bet tālajos reisos, bieži jālido apkalpei atpakaļ reisam.
20.aprīlis, 21:04 Atbildēt
es
Tas jau nav nekāds pārkāpums - laicīgi pirkt biļetes, pat, ja tās ir lētas !!!
20.aprīlis, 21:35 Atbildēt
Ceļotājs
Un??? Pietrūkst vietu dēļ apkalpes, nozīmē to, ka kompānijai būtu veiksmīgāk jāplāno cilvēkresursi. Maksājošam klientam būtu jābūt priekšrokai un viss. Tā ir vienkārši vēlme aviokompānijām nopelnīt vairāk pārdodod vienu vietu vairākas reizes. Citreiz arī šī minētā kompensācija neko nemaina, ja ir jābūt darbā, vai ir samaksāts par viesnīcu vai jābūt augstskolā, vai jāveic pārsēšanās. Uzskatu šo Overbooking būtu jāaizliedz.
20.aprīlis, 23:19 Atbildēt
lai būtu
Nu tad jau tā apkalpe lai arī lido tās 20 min. vēlāk, kur problēma?
22.aprīlis, 6:21 Atbildēt
hi hi
Lidsabiedrība piedāva pēc mirkļa būt otrā pasaules malā, un nav labi. Gan jau vīrs pagaidīs, ja labs vīrs.Pirms 100 gadiem vispār tupētu majās.
20.aprīlis, 21:06 Atbildēt
TAM hi hi
Ziniet - katras cilvēks plāno savu laiku un arī es būtu ļoti neapmierināta -ar šādu situāciju. Nav nemaz to lēto kompāniju lidojumi tik lēti un, ja būtu kāda neatliekama konference vai kas cits - ko tādā gadījumā ?
20.aprīlis, 21:34 Atbildēt
ikaruss
Pāc rakstītā saprotu, ka kompānija tikai piedāvāja klientam kompensāciju, bet protams neko nesamaksāja.
20.aprīlis, 21:40 Atbildēt
Nu, nu
Par tādu kompensācijas naudu zaudēt 20 minūtes un pēc tam vēl sūdzēties medijos- tīrā bezkaunība. Bet katrs jau dzīvē saņem to, ko nopelna, īpaši, ja pēc atvainošanās un palīdzības piedāvājuma tēlo augstprātīgo un nemāk pateikt paldies.
20.aprīlis, 22:55 Atbildēt
Pilots
Katra aviokompanija censas parpildit lidotaju skaitu, jo daudzi neierodas vai nomaino lidmasinu. Tapec, lai nezaudetu sedvietas, aviokompanijas parbilda sedvietas pec algoritma.
21.aprīlis, 0:31 Atbildēt
stjuarte
Kur rodas tie daudzie, kas nopērk biļetes un nelido??? Tas taču nav par velti, lai tā atļautos! Tīrā krāpšana!
21.aprīlis, 15:29 Atbildēt
Ints
Air Baltic Diemzhel ir sharashnijs kantoris; Slikta pieredze!
21.aprīlis, 2:00 Atbildēt
:))
Tas būtu tas pats, ja pārdotu trīs kukulīšus maizi, divu vietā:)) a varbūt kāds nopirks un nepaņems:))
21.aprīlis, 5:08 Atbildēt
Pārsla
Sagādāt nepatīkamas situācijas ir Air Batic ikdiena. Tāpēc ļoti iesaku krietni pārdomāt pirms izvēlēties lidojumus ar šīs kompānijas reisiem. pirms gada arī es biju iegādājusies biļetes lidojumam, taču vietu lidmašīnā vairs nebija, nekur neaizlidoju un arī naudu par samaksātajām biļetēm neatguvu. tik vien kā šļupstoši "atvainojiet par sagādātajām neērtībām ". Personīgi es nekad vairs neizmantošu AirBalic pakalpojumus un arī jums neiesaku.
21.aprīlis, 12:33 Atbildēt
Ne pirmà
Jau sen nelidoju ar Šo kompàniju,nedroši,rupji un neadekváti.Ļoti slikta pieredze.
Šodien, 0:16 Atbildēt

Latvijā Vairāk >

Kaut kas traks!