Ceturtdiena, 25.aprīlis

redeem Bārbala, Līksma

arrow_right_alt Latvijā

"McDonalds" palielina algas un meklē 100 jaunus darbiniekus

© scanpix

Vadošā restorānu ķēde "McDonald’s" (Premier Restaurants Latvia), kas atzīts par vienu no TOP5 Latvijas darba devējiem sabiedriskās ēdināšanas nozarē, kā arī iekļauts starp TOP10 labākajiem darba devējiem Latvijā 2016.gadā, vasaras sezonai izsludinājis līdz 100 vakancēm dažādās pozīcijās Latvijā, kā arī 350 vakantas pozīcijas Baltijā kopumā. Tāpat "McDonald’s" paziņojis, ka paaugstina vidējo atalgojumu par vidēji 12% restorānu darbiniekiem visās pozīcijās, kā arī algu paaugstināšanu plāno šogad veikt atkārtoti, lai padarītu "McDonald’s" par vēl konkurētspējīgāku darba devēju un sniegtu papildus novērtējumu saviem darbiniekiem.

Kopumā "McDonald’s" savos 12 restorānus Latvijā, ko vidēji gadā apmeklē gandrīz 8 miljoni klientu, nodrošina darba vietas 653 darbiniekiem. Baltijā "McDonald’s" pieder 33 restorāni, kopumā nodrošinot 1860 darbavietas. "McDonald’s" savu darbinieku motivēšanas un attīstības programmās Latvijā iegulda vairāk nekā 140 000 eiro gadā. 2016.gadā dažāda veida apmācības saņēma gandrīz 80% no 660 Latvijas "McDonald’s" darbiniekiem.

scanpix

"Mēs esam viens no lielākajiem uzņēmumiem ēdināšanas nozarē Latvijā un Baltijā, kas ik gadu iegulda vairāk nekā 140 000 eiro Latvijas darbinieku motivēšanā, apmācībās un attīstībā. Darbinieku attīstība ir mūsu prioritāte, jo mēs atbalstām karjeras izaugsmi uzņēmuma iekšienē, un vairumu no augstākā līmeņa amatiem "McDonald’s" restorānos un birojā ieņem cilvēki, kas reiz darbu sāka kā darbinieki restorāna klientu apkalpošanā. 2016.gadā paaugstinājumu mūsu uzņēmumā saņēma 111 darbinieki, kas ir gandrīz 20%," norāda "McDonald's" cilvēkresursu un apmācību direktors Baltijā Oļegs Karpušenko.

"McDonald's" ir noteikti nodarbinātības politikas standarti visā pasaulē, kas ietver regulāras apmācības, sociālās garantijas, karjeras izaugsmes iespējas un motivējošu darba vidi. "McDonald’s" Latvijā ieviesis labāko no pasaules prakses, turpinot strādāt pie tā, lai darbinieki justos novērtēti un motivēti.

"McDonald's" cilvēkresursu kampaņā piedalījās arī TV šovu vadītājs Mārtiņš Kapzems, kurš nolēma pārbaudīt, vai stereotipiskie uzskati, kuri valda sabiedrībā par darbu "McDonald’s", atbilst patiesībai. Vai "McDonald’s" darbiniekiem ir laiks pusdienu pauzei? Vai "McDonald’s" ir izaugsmes iespējas? Vai "McDonald’s" darbiniekiem atliek laiks savai dzīvei - hobijiem un vaļaspriekiem?