"airBaltic" lidmašīnas uz Liepāju lidos arī ziemā

Kaspars Krafts, F64 Photo Agency
  • Kaspars Krafts, F64 Photo Agency
1 / 1

Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" pieņēmusi lēmumu turpināt iekšzemes reisus starp Rīgu un Liepāju arī ziemas sezonā, informēja kompānijas korporatīvās komunikācijas vadītāja Alise Briede.

Tas ļaus pilsētai uzņemt apmeklētājus no vairāk nekā 60 "airBaltic" galamērķiem Eiropā, Skandināvijā, Tuvajos Austrumos un NVS.

"Liepājas reisu panākumi pārsniedza mūsu ieceres. Sākotnēji šajā maršrutā paredzējām apkalpot 3 200 pasažierus, tomēr jau tagad, divus mēnešus pirms vasaras sezonas beigām, lidojumus rezervējuši vairāk nekā 4 500 pasažieri. Izanalizējot maršruta datus, lidojumi uz Liepāju arī ziemā dos pozitīvu efektu mūsu maršrutu tīklam, tāpēc apstiprinām "airBaltic" plānus apkalpot šo galamērķi visa gada garumā," norādīja "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss.

Viņš atzīmēja, ka iekšzemes maršruts uz Liepāju ir nozīmīgs reģiona ekonomikai. "Mēs piedāvājam plašāku savienojamību biznesa un atpūtas ceļotājiem, radām jaunas darba vietas, kā arī palielinām ne tikai pilsētas, bet arī visa reģiona atpazīstamību," norādīja Gauss.

Kaspars Krafts, F64 Photo Agency

Pasažieri no Liepājas aizvien biežāk izmanto savienojumu ar Rīgu tranzīta lidojumiem. Populārākie savienojumi no Liepājas caur Rīgu ir uz Kopenhāgenu, Maskavu, Londonu, Stokholmu un Berlīni.

Lai uzlabotu savienojumu iespējas no Rīgas, ziemas lidojumu sarakstā ir mainītas reisu dienas. Sākot no 30. oktobra rīta reisi no Liepājas notiks pirmdienās, ceturtdienās un sestdienās, dodot iespēju pasažieriem izplānot nedēļas nogales braucienus no Rīgas.

"airBaltic" lido starp Rīgu un Liepāju trīs reizes nedēļā. Pasažieri lido ar "Bombardier Q400 NextGen" lidmašīnu, reiss ilgst apmēram 40 minūtes.

Kā ziņots, Liepājas pašvaldība augusta sākumā informēja, ka no Civilās aviācijas aģentūras saņemts apstiprinājums par Liepājas lidlauka sertifikāta un ekspluatācijas nosacījumu izmaiņām, kas ļauj lidostas darbību turpmāk veikt visa gada garumā.

Liepājas lidostas rekonstrukcijas darbi noslēdzās 2015.gada oktobrī. Lidostā izbūvēts jauns skrejceļa segums, nostiprināta lidjosla, atjaunots un paplašināts manevrēšanas ceļa segums, kā arī atjaunots lidmašīnu perons un stāvvietas.

"airBaltic" reisus uz Liepāju atklāja 16.maijā.

"airBaltic" pērn nopelnīja 1,2 miljonus eiro, kas ir vairākas reizes mazāk nekā 2015.gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 19,5 miljoni eiro. Savukārt lidsabiedrības apgrozījums pērn bija 286 miljoni eiro, kas ir aptuveni par 1% vairāk nekā 2015.gadā.

Komentāri [1]

 
Jens Z
spilgts piemērs par air baltic attieksmi pret klientiem

protams, ka tālāk griezīšos pie specializētiem juristiem un turpmāk izvēlēšos citu aviosabiedrību

: Customer Relations OksanaK
Til: "'euroinst@yahoo.com'"
Sendt: 7:13 mandag den 18. september 2017
Emne: AirBaltic atbilde (Iesnieguma Nr. 152281)

Labdien, Jens!

Aviokompānijas airBaltic vārdā vēlos pateikties par laiku, ko veltījāt, rakstot mums, kā arī atvainoties par neērtībām, kas Jums radās šī gada 25. augustā lidojuma BT222 Minhene - Rīga atcelšanas dēļ.

Vēlos Jums paskaidrot, ka Jūsu lidojums tika atcelts neparedzama ražotāja defekta dēļ. Konstatējot šo defektu, droša lidojuma veikšanai saskaņā ar gaisa kuģa ražotāja noteiktajām procedūrām un instrukcijām bija jāveic papildus pārbaudes, kas bija obligātas. Tā kā to nebija iespējams izdarīt līdz Jūsu lidojuma sākumam un aviokompānijai diemžēl nebija pieejami citi gaisa kuģi, kas Jūsu lidojumu varētu izpildīt, tika pieņemts lēmums lidojumu atcelt, jo ar šādu defektu gaisa kuģim nav atļauts veikt lidojumus.

Šāds defekts būtu uzskatāms par tādu, pār kura rašanos aviokompānijai nebija faktiskas kontroles un no kura pārvadātājs katrā ziņā nevarēja izvairīties, veicot situācijai atbilstošus pasākumus. Līdz ar to saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (EK) Nr. 261/2004 „ar ko paredz kopīgus noteikumus par kompensāciju un atbalstu pasažieriem sakarā ar iekāpšanas atteikumu un lidojumu atcelšanu vai ilgu kavēšanos un ar ko atceļ Regulu (EEK) Nr. 295/91” šis defekts ir uzskatāms par ārkārtēju apstākli, no kura nevarētu izvairīties pat tad, ja tiktu veikti visi iespējamie pasākumi un izmantoti visi mūsu rīcībā esošie resursi. Tādēļ mēs nevaram atsaukties uz Jūsu prasību izmaksāt atcelta lidojuma kompensāciju.

Papildus vēlos Jums paskaidrot, ka mēs vienmēr cenšamies izvairīties no lidojumu atcelšanas, jo tas rada ievērojamas neērtības mūsu pasažieriem. Tā kā gaisa kuģa bojājumus nav iespējams novērst īsā laika periodā, kā arī nav iespējams prognozēt precīzu to novēršanai nepieciešamo laika periodu, mēs meklējam iespējas aizvietot gaisa kuģi, kam ir konstatēti bojājumi, ar citu pieejamu un lidojuma veikšanai atbilstošu mūsu rīcībā esošu gaisa kuģi. Ja konkrētajā brīdī tas ir iespējams, tas vienmēr tiek darīts, jo mūsu interesēs ir nogādāt pasažierus līdz to galamērķiem plānotajā laikā. Ja gaisa kuģa aizvietošana nav iespējama un lidojums tiek atcelts, kā tas diemžēl bija arī Jūsu gadījumā, tad mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu ātrākos iespējamos alternatīvos lidojumus, ņemot vērā vietu pieejamību, pasažieru izteiktās vēlmes, alternatīvo reisu izlidošanas/ielidošanas laikus, kā arī to, vai ir noslēgti savstarpējās sadarbības līgumi ar citām aviokompānijām, kuras veic lidojumus uz nepieciešamo galamērķi. Ņemot vērā minēto, katrai situācijai tiek meklēts individuāls atbilstošākais un piemērotākais risinājums. Lai Jūs nogādātu Jūsu izvēlētajā galamērķī pēc iespējas ātrākā laikā, Jums tika nodrošināti alternatīvie lidojumi LH2368 no Minhenes uz Cīrihi un BT642 no Cīrihes uz Rīgu tajā pašā dienā, kas konkrētajos apstākļos bija ātrākie iespējamie lidojumi. Tāpēc vēlos Jums apliecināt, ka mēs darījām visu iespējamo, lai izvairītos no papildus neērtību sagādāšanas un nodrošinātu Jūsu nonākšanu izvēlētajā galamērķī pēc iespējas ātrāk.

Es ceru, ka, neraugoties uz šo starpgadījumu, Jūs izvēlēsieties mūsu aviokompāniju saviem lidojumiem arī turpmāk.

Lūdzu Jūs norādīt iesnieguma numuru 152281 sarakstē par šo jautājumu. Informēju, ka Jūsu atkārtots iesniegums tiks izskatīts 10 darba dienu laikā.


Best Regards / Ar cieņu,

Oksana Kovalova
Senior Customer Relations Procedures Specialist
Air Baltic Corporation
18.septembris, 8:56 Atbildēt

Reģionos Vairāk >

Kaut kas traks!