\\Māja
KILOGRAMI SARUKS: 5 pareizas ēšanas zelta likumi sievietei
 
©F64

Iesaka Roberts LĀCĪTIS, makrobiotikas speciālists:

1. Ogļhidrātus uzņemiet tikai līdz pulksten 14. Pēc pulksten 14 varat uzņemt olbaltumvielas, mazliet taukus, bet ogļhidrātiem ejiet garām ar līkumu! Riepa samazināsies acīm redzami.

2. No rīta ēdiet, ko gribat, bet ēdiet. Pusdienās ēdiet, ko gribat. Tad paēdiet launagu un tieši pulksten 16 nolieciet karoti, lai to nākamreiz paņemtu tikai brokastīs! Ja esat gatavas to ievērot, atliek tikai nomērīt, cik daudz liekā apkārtmēra un kurā vietā gribat zaudēt. Par to ir jāpadomā, jo, ja par to nedomā, ķermenim ir tendence zaudēt tur, kur to izdarīt ir visvieglāk - tie ir vaigi, tās ir krūtis, varbūt drusciņ kājas, bet riepa nekustas. Tiklīdz sieviete ar savu enerģiju un garīgo spēku, kas viņai ir dabas dots, par to padomā, krūtis neko nezaudē, vaigi paliek un pazūd tikai riepa.

3. Svarīgi ir ēst mierīgi, katru kumosiņu sakošļājot 50 līdz 70 reizes.

4. Ja gribat ēst, jums jāzina, ko jūs gribat. Un, ja zināt, ko gribat, jāsaprot, kam jūs to gribam, uz kurieni tas aizies? Vai tas aizies papildināt riepu, vai veidos krūtīs cistas, vai asinīm ļaus pareizi cirkulēt un dos veselību? Un, kad jūs to sāksiet saprast, būs ļoti labi.

5. Katrai sievietei būtu jāsaprot, ka kuņģis spēj uzņemt aptuveni 300 gramus pārtikas, ne vairāk.

Tāpēc neēdiet pirmo, otro un vēl saldo - tas kopā būs jau kilograms!

Kur aiziet viss pārējais? Mīļajos taukos. Tāpēc ielāgojiet: ja izvēlaties zivi, tad tā ir plaukstas lielumā;

ja gaļu - tad plauksta bez pirkstiem;

ja putru - tad saujiņa; ja dārzeņus - divas saujiņas. Un jūs jutīsities viegli!