Komentāri / Ģimene saskārusies ar rupju "ātrās" palīdzības feldšeri; esot atteicis palīdzību bērnam
 

26 komentāri

KKL
Nav ātrā palīdzība, bet NEATLIEKAMĀ!!!!!

Un šim stāstam es neticu!
7.marts, 20:20 Atbildēt
AAnunca
Diemžēl, bet es šim stāstam ticu, jo pagājušajā vasarā " pateicoties" neatliekamās palīdzības nepalīdzēšanai nomira mana drauga mazdēls, 2 gadus jauns. Mazulis saslima, tika aizvests pie pediatra, taču vakarā veselības stāvoklis zēnam pasliktinājās un tika izsaukti ātrā palīdzība. Atbrauca, paskatījās, pateica, ka viss normāli, tikai lai dodot vairāk dzert. Trijos naktī bērnam kļuva pavisam slikti, tika vēlreiz izsaukta ātrā palīdzība, kura tikai bērna mātes uzstājības dēļ aizveda mazo uz slimnīcu. Taču... izrādījās, ka par vēlu...Zēns pēc dažām stundām nomira, kaut sliimnīcas ārsti cīnījās par viņa dzīvību līdz beigām.
Un vēl , arī pati varu padalīties par ātrās palīdzības mediķu darbu. Man palika ļoti slikti un pateicoties draudzenei, man izsauca ātro palīdzību. Atbrauca brigāde, par kuru varu teikt tikai pašus labākos vārdus, rūpīgi izmeklēja, sašpricēja un aizveda uz Gaiļezera slimnīcu, kur nonācu neiroloģijas nodaļā. Mani ar krēlu aiztransportāja līdz liftam /8 stāvs/, tad līdz mašinai, turēja un stutēja, palīdzēja. Sanāca tā, ka pēc laika man problēma atkārtojās un atkal nācās saukt ātro palīdzību. Atbrauca brigāde, kura labi redzēja, ka man ir ļoti slikti, ka nevaru paiet, bet viņi man lika pašai doties uz mašinu, bet paši skatījās kā uz mērkaķi- aizies vai neaizies. Kad pie ārdurvīm papras'ju, lai taču vismaz roku padod, kur pieturēties, tad viens feldšeris tā negribīgi, bet roku padeva. Slimnīcā nogulēju divas nedēļas. Paldies nodaļas ārstei dr. Želvei un māsiņām. Tāda ir manis pašas personīgā pieredze.
10.marts, 14:03 Atbildēt
mmamma
Jelgavā arī ir neatliekamās palīdzības darbiniece, kura arī ir rupja un vienmēr ar pārmetumiem veic savu darbu, blondīne, par kuru jau ir rakstītas sūdzības, bet joprojām strādā un joprojām rupja.
7.marts, 21:44 Atbildēt
MMuda
Feldšers bija pats Putins,Latvija tagād ir brīva!
7.marts, 21:46 Atbildēt
EEs
Šādus VARO'ŅUS vajadzētu ievietot saziņas līdzekļos ar visu vārdu un uzvārdu, jo tautai jazin par tādiem kurus ar steigu vajadzētu atlaist no darba.
7.marts, 21:51 Atbildēt
PPeksis
...ej un pastrādā ātrajos....parādi kādam jābūt !
7.marts, 22:15 Atbildēt
VV.U. ar visu bildi sudzibas.lv
7.marts, 22:41 Atbildēt
????
Raksts par FELDŠERI, bet runāts tiek par ĀRSTA ētiku!!! Un, atkal visi bļaus par sliktiem ārstiem. Vienreiz taču kontrolējiet, par ko īsti runājat! Feldšeris nav ārsts! Reģistrators poliklīnikā nav ārsts! Apkopējs slimnīcā nav ārsts! Iestādes apsargs nav ārsts!
7.marts, 21:58 Atbildēt
aaha
...ne visi feldšeri ir vienādi...
7.marts, 21:59 Atbildēt
NNMPD
Problēma ir tur ka Vadība pati stāsta ka nav ko braukt un jāčeko izsaukumi.
Ja vadība vienkārši pildītu un liktu pildīt pienākumus neatkarīgi no ta, kas par izsaukumu, tad arī nerastos tādas situācijas. Ja protams tam visam ir otra puse ka jeb kurai medaļai var būt tā ka nepieciešama palīdzība kur citur un vairāk, bet tas nenozīme ka palīdzība nav vajadzīga arī šajā situācijā. Tā ir nolaidība pilnā apmēra no vadības puses kuru nupat ieņemusi jauna vadītāja.
Un tā problēma būs kamēr to vadīs DAKTERS, MEDIĶIS utt.
Šo organizāciju jāvada cilvēkam, kas ir orientēts uz pacientu un uztver to kā klientu.
Galvenais jau nolikumā Dakteris augstākas izglītības un velns viņu zin kas . Tikai no tā visa nav nekāda tolka, ja cilvēks gudrs tikai uz papīra. :))))))
7.marts, 21:59 Atbildēt
MMjau
Pacients NAV klients. NMP sniedz neatliekamu medicīnisku palīdzību, nevis medicīnas pakalpojumus. Kad tas vienreiz trulajai sabiedrībai pieleks??????
10.marts, 14:18 Atbildēt
SSusļiks
Man bija gadījums, ka bērnam temperatūra bija 34,8 visa vēsa nosvīdusi, izsaucu ātros un arī uzbrauca virsū, ka man nav ko darīt, laikam ceļos pa nakti un vīram arī mēru temperatūru, naktī esot jāguļ ☺
7.marts, 22:30 Atbildēt
GGunita
Savā darba vietā es sadarbojos ar ātrās medicīnas darbiniekiem. Speciālisti savu darbu izpilda apzinīgi, profesionāli. Šim stāstam es neticu, jo ir ļoti gudri izsaucēji, bez medicīniskās izglītības, kuri sāk diktēt, kas ir jādara medicīnas darbiniekiem. Un, ja tu izsaucējam palūgsi, netraucēt darbu, tad izsaucējs kļūst aizvainots un rodas skaists izdomājums, citreiz liekas kur tāda fantāzija.
7.marts, 22:56 Atbildēt
SSanto
Tieši tā it īpaši, ja izsaucējs nosaka. Jums taču pielika pie algas miljonus sākat strādāt. Uzvedaties paši pacienti kā cilvēki un viss būs.
8.marts, 6:40 Atbildēt
LLatviete
Un šitādiem vēl algu lielāku ,,nekādā gadijumā ,lai iet sēnes lasīt ,fuj
7.marts, 22:59 Atbildēt
DDace Bērziņa
Veselības aprūpi vada nevis ārsti, bet gan tagad jau ekonomisti ar juridisko izglītību. Ja pie teikšanas būtu ārsts, kas ir tiešām strādājis par ārstu pēdējo 3 gadu laikā, tad uz sistēmu raudzītos pavisam savādāk. Patreizējiem ekonomistiem pirmā vietā ir naudas ietaupīšana, nevis tiešām empātija pret pacientu. Un nevajag vienmēr zākāt ārstus. Ir daudz ārstu, kas strādā ar atvērtu sirdi un spēju iejusties, bet ir daži, kas kaut kur aizšauj ar savu attieksmi greizi. Tā sakot darvas karote medus podā. Diemžēl veselības aprūpē tiešām drīz varēs ārstu meklēt caur paziņām, nauda vairs nepalīdzēs. Ārsts arī padomās par savu veselību un sāks atteikt palīdzību, jo fiziski vairs nespēs palīdzēt, ar galvu nespēs padomāt pārguruma dēļ. Ārsti strādā ar pārslodzi jau tagad, arī lai izdzīvotu, nevis dzīvotu pārticīgi, kā dažam liekas. Varbūt ir vērts tautai pašai iziet ielās un sākt protestus, nevis gaidīt uz ārstiem, mediķiem utt. Ģimenes ārstu streiks patiesībā beidzās ar pamatīgu finansiālu robu ģimenes ārstu prakses finansēs. Pēc tā diezin vai vairs ārsti dosies streikos, labāk pāries uz privātām praksēm, tas būs izdevīgāk. Un netiks izpildītas kvotas, kuras apmaksas algas ziņā par ārstiem tikai paņirgājas (ir centi = atbiras).
P.S esmu ārsts un man nav patīkami lasīt žulti uz manu pusi (ārstu pusi), vērstu katru dienu, un pēc tam ar smaidu pieņemt pacientus, tiem pusstundas laikā iemācīt tālāk par sevi parūpēties un vēl ar iedvesmu dot cerību labākai nākotnei. Cik ilgi to var izturēt, Godājamie, iespējamie mani pacienti? Varbūt konflikta laikā ir vērts pajautāt: "Kā Jūs dakter, māšiņ, feldšer rīkotos manā vietā? Ko Jūs man patreiz ieteiktu darīt kā labāko variantu, vai variet noprecizēt pa punktiem un vēlams uz papīra?" Kādreiz šīs sarunas pavēršas jau sirsnīgākā gultnē.
Lai Jums izdodas!
7.marts, 23:12 Atbildēt
!!!!
Mums arī bij gadījumi nu jau divi.
Meitai (30) Braucot palika slikti autobusā.Izkāpa tuvākajā pieturā sazvanīja mājniekus,apsēdās zālītē.Atradam izsaucām ātros.Nelaipni norādīja ka sanarkojās apdzerās un tad šos traucējot.Paši vedām uz slimnīcu - iizmeklē-ja - kostatēja veģetatīvo nervu sabrukumu. Līdzīgi bij arī ar otro. Mīlie dakterīši ja pie jums griežas pēc palīdzības - neignorējiet!
7.marts, 23:19 Atbildēt
mmjau
Kas ir veģetatīvo nervu sabrukums?
10.marts, 14:15 Atbildēt
NNekādu pārsteigumu
1) ātrajiem ir UZ AUGŠU pasista PASTULBĀKĀ vadība!
2) Cik jābūt lielam ...KROPLIM mediķa virsvalkā, lai atvelkot savus MĪKSTOS pautus,,, NAKTĪ līdz slimam bērnam ar 40 grādu augstu temperatūru - kurš KROPLIM ievemj pat ... TRULAJĀ purnā, lai pēc tam aizmīztu prom, faktiski NESNIEDZOT palīdzību...
KROPLI- ATMAKSĀ no savas kabatas NOTĒRĒTO degvielu, ja esi par DEBĪLU, lais spētu sniegt 1.palīdzību! Pietiks vizināt MĪKSTOS pautus un IZLIKTIES par profesionāli...medicīnā!
3) Beidziet vienreiz bezdēt, ka medicīnai trūkst naudas- 2018.gadā pieškirts 1,4 miljardi, atkārtoju - piešķirts MILJARDS no valsts budžeta, kas reāli ir 7 miljardi ...
7.marts, 23:30 Atbildēt
vvisiem cilvēkiem
Lūdzu nemetiet akmeni mediķiem, bet pārdomājat savu rīcību un saskarsmi ar medicīnas personālu. Varbūt vecais teiciens:" Visi manim labi bija,ja es pati laba biju" šeit noderēs.
Cienīsim arī otru cilvēku. Lai arī , kā būtu bijis neticu šī raksta rakstītājai un iebilstu arī komentētājai kura rakstot uzsver ,ka ne felšeris, ne māsa,ne apkopēja nav ārsts. Piedodiet vispirms jābūt vienkārši cilvēkam un tad sava amata pratējam. Ne jau amats nosaka cilvēka vērtību...
8.marts, 11:21 Atbildēt
ppats
bija jänem pasiem transports un jäbrauc uz bernu slimnicas uznemsanas nodalu! pec tam var sudzeties.
8.marts, 13:03 Atbildēt
ttikai viedoklis
Mierīgi paskatoties uz situāciju no malas, neredzu it nekā vaimanu cienīga. Neviena no feldšera frāzēm nav ne rupja, ne apvainojoša pat šai histēriskajā atstāstā. Kundze vēlējās, lai "ātro" brigāde raud korī ar viņu? Vaimanāšana nelīdz, tāpēc darbā jābūt profesionālam optimistam. Un temperatūra tiešām ir iemesls saukt ģimenes ārstu. Vemšana un caureja? Jo vairāk: tā nu zarnu infekcijas izpaužas. Ja feldšerim vb. (?) bija vēl citi iemesli domāt par zarnu infekciju, dabiski, ka viņš to nemeklēja plaušās.:))

P.S. Kas par terminu savārstījumiem ir "augstas temperatūras nepanesamība" un "ārsta ētikas kodekss"? :))
10.marts, 16:37 Atbildēt
>>
Tak jau pati sevi atšifrēja... riska grupas grūtniece (psihiski slima mātīte).
11.marts, 0:22 Atbildēt
EESMAIJA
Visu to lasot, man liekas, ka es dzīvoju pavisam citā pasaulē. Mūsmāja ir pilna ar bērniem un lieliem un nav retums, kad vajag mediķu palīdzību. Bet NE VIENU REIZI VIŅI PAR SEVI NAV ATSTĀJUŠI NE MAZĀKO IEMESLU SŪDZĒTIES! Ir braukuši ātrie - nakts melnumā un pa dienu, ir nākuši un braukuši ģimenes ārsti, ir bijušas kritiskas situācijas, NEKAD, NEKAD, neko citu kā cilvēcīgu attieksmi neesmu jutusi. Nekad! Kaut šad tad ir redzēts, cik noguruši ir paši glābēji.
10.marts, 23:41 Atbildēt
>>
Raksta autore pati sevi atšifrēja... riska grupas grūtniece (psihiski slima mātīte).
11.marts, 0:23 Atbildēt
IIja
Kā parasti, nemediķi visu zina labāk!! Vai automehāniķim arī stāviet klāt in sakiet kā jāremontē auto???
13.marts, 9:21 Atbildēt