Komentāri / Ceļu naudas neceļi
 

12 komentāri

MMr.Susurs
Shosejas buvniecibas izmaksas ir 1 miljons eiro kilometra ar 25 gadu garantiju. Latvija ir 1675 kilometri A celu. Tatad ar hadiem teriniem 5 gadu laika visiem celiem vajadzeja but vismaz 3 joslas katra virziena un ar idealu kvalitati. Eksiste - 5473 kilometri P ( regionalie) celi - tatag 18 gados visus varetu parveidot par shosejam ar 3 joslam.. talak skaitu 25 - ( 5+18) = 2. Nu sanak ka ja mums visas autostrades un regionalie celi peksni parverstos shosejas, tad 25 gados vel 600 miljonus varetu ieguldit vietejos autocelos. Kamer trases butu ideala stavokli. Ne jau autoceliem vairak naudas klus. Bet gan daudz vairak nozags !!!
16.aprīlis, 9:52 Atbildēt
llauķis
Slēgt ceļus ir tas pats, kas nocirst labo roku un pēc tam brēkt:kā izvedīs kokmateriālus, lauksaimiecības produkciju un visu citu? Tas nozīmē atsevišķus apgabalus vispār aizaudzēt un izmest no aprites! Izrādās, pāris gadu laikā iekasētā nauda pieaugusi no 560 līdz 800 milj? Tādēļ arī valdībā tāds algu kāpums, citās nozarēs arī, bet ceļus mēs slēgsim! Jāsaka, valdības nekaunībai nav robežu!
16.aprīlis, 10:07 Atbildēt
vviesis
"Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš pagājušajā gadā amatā nopelnīja gandrīz 15% vairāk nekā 2016.gadā"... pirmkārt, uzskatāmi redzams, kur paliek ceļiem domātā nauda, otrkārt- papildus arī var saprast, kas ceļ vidējo algu valstī.......
16.aprīlis, 10:24 Atbildēt
aam
Kāds ir valsts mērķis, tāds arī ceļš uz to ...
16.aprīlis, 10:37 Atbildēt
ssemo
Pareizi fon Lulle! Nedrīkst pieļaut, ka no ceļu uzturēšanai paredzētās naudas varētu samazināties otkatu apmēri. Tāds pasakums jau būtu līdzvērtīgs altāra apgānīšanai Latvijas kompradoru ekonomikā. Par tādām darbībām vēl pavisam nesenā vēsturē dedzināja uz sārta.
16.aprīlis, 12:46 Atbildēt
SShadowVoice
"par ceļa nodokļa iekļaušanu OCTA apdrošināšanas cenā. "

Jā, ideja visnotaļ loģiska, bet - tas tukšo partiju siles un tādējādi ideja ir prettieciska, nedabiska, nedemokrātiska, krieviska, utt.
Valsts izmirst, nodokļu maksātāju skaits sarūk, bizness, kas nav piesiets pie konkrētas vietas, mūk no LV kā velns no krusta. Attiecīgi tik plašu ceļu tīklu uzturēt nav un nebūs iespējams. Savukārt ja nebūs ceļi - cilvēku mukšana no Latvijas tikai paātrunāsies.
Paldies naZionālām valdībām.
16.aprīlis, 17:08 Atbildēt
VVērmanis
Ja cilvēks, sabiedrība, valsts sistēma pati staigā pa garīgaiem neceļiem, kas tālāk projicējas, astsaucas materiālajā pasaulē, tad šīs visas problēmas un likstas ir loģiskas iznākums- sekas..., jo ko katrai rīcībai ir sekas un sekas bieži vien ar "bagātīgu" uzviju... ko cilvēks sēj to pļauj... iemeti zemē vienu graudiņu vai sēkliņu, bet vietā daudzkārtīga raža, tikai kāda... kā svētība vai lāsts... tāds lūk stāsts.
16.aprīlis, 17:08 Atbildēt
ssavādnieks
Raksts laikā un vietā padomājot no tās vietas,kad 2020.gadā beigsies Eiropas finansējums celiem.Ja tādi ir ceļi (īpaši grantētie reģionos) ar ES finansējumu,tad kādi tie būs BEZ šī finansējuma !? Un diez'vai te būtu piesaucami V.Dombrovska min.prezidenta ( (2009—2014).nopelni,ja autoceļu fondu nolikvidēja 2003.g.Bet jā,Vienotības pārziņā šī ministrija bijusi ilgstoši,tikai ''darba augļus'' nākas novākt pašreizējai valdībai,kura jau gatavo ''kastrācijas knaibles'' nodokļu izteiksmē,un ja no 800 miljoniem uz ceļiem nonāca vien 1/3 daļa,tad jāizvērtē,vai mašīnu vairs vari atļauties pēc 2020.gada.
16.aprīlis, 17:30 Atbildēt
BBravo,nra !
Par pusmiljardu naudas,kas ienāk kasē par ceļa un akcīzes nodokļiem ,katru gadu var izbūvēt 500 km jaunas šosejas,sākot no paša 0 punkta ! Cik šo km būtu 10 gados,to katrs var izrēķināt.Mēs esam pa šiem gadiem smagi apzagti.Pietiek zagt,varas kungi un dāmas,dodiet mums to,kas mums pienākas !!! :@
16.aprīlis, 19:14 Atbildēt
aandreiko
2003. gadā fondu nolikvidēja premjers Einars Repše, Dombrovskis tad bija finanšu ministrs.
17.aprīlis, 6:07 Atbildēt
J
Visā valstī visās sfērās pilnīgs "BARDAKS". Vai valdības kungi ar šo briesmīgo nesaimnieciskumu valsts labā, bet tikai savu kabatu pildīšanā, gaida vēlēšanas??!!! Tās varētu pilnīgi neizdoties, skatoties pēc šodien paveiktā. Tad varēsim vainot IEJAUKŠANOS VĒLĒŠANĀS no citām valstīm, bet GRAUJOŠA NEIZDARĪBA MŪSU PAŠU VADOŠAJOS. Šajos gados neviens darbs nav līdz galam izpildīts, tikai ALGAS SEV PALIELINĀTAS n-tās reizes.
17.aprīlis, 10:04 Atbildēt
J
Visā valstī visās sfērās pilnīgs "BARDAKS". Vai valdības kungi ar šo briesmīgo nesaimnieciskumu valsts labā, bet tikai savu kabatu pildīšanā, gaida vēlēšanas??!!! Tās varētu pilnīgi neizdoties, skatoties pēc šodien paveiktā. Tad varēsim vainot IEJAUKŠANOS VĒLĒŠANĀS no citām valstīm, bet GRAUJOŠA NEIZDARĪBA MŪSU PAŠU VADOŠAJOS. Šajos gados neviens darbs nav līdz galam izpildīts, tikai ALGAS SEV PALIELINĀTAS n-tās reizes.
17.aprīlis, 10:04 Atbildēt