Saeimas priekšvēlēšanu kampaņā arvien mazāk tiek izmantotas tradicionālās metodes – reklāmas medijos, priekšvēlēšanu avīzes, plakāti, apkrāsoti autobusi, turpretī aizvien vairāk tiek radīti atraktīvi produkti sociālajos tīklos; līdz ar to gaidāmā priekšvēlēšanu kampaņa būs mazāk caurspīdīga un tajā efektīvāki var izrādīties marginalizēto sociālo slāņu organizētie pasākumi. Tādējādi jaunā Saeima būs politiski vēl fragmentētāka un būs vēl grūtāk izveidot vairākuma koalīciju – intervijā “Neatkarīgajai” prognozē sociālo tīklu satura radītājs, politikas vērotājs, sorosologs un fotogrāfs Mārcis Bendiks.
9.jun 2022
Uldis Dreiblats, Ritums Rozenbergs