LDz Rīgā nākamnedēļ pulcēs loģistikas ekspertus no 35 pasaules valstīm

Kaspars Krafts, F64 Photo Agency
  • Kaspars Krafts, F64 Photo Agency
1 / 1

VAS Latvijas dzelzceļš (LDz) konferencē Globālās transporta kustības izaicinājumi 14. septembrī Rīgā pulcēsies vairāk nekā 400 loģistikas ekspertu no 35 pasaules valstīm, vairākums gan no Eiropas Savienības valstīm, bet arī Azerbaidžānas, Baltkrievijas, Indijas, Japānas, Kazahstānas, Krievijas, Ķīnas, Turcijas, ASV u. c. valstu pārstāvji.

«Latvijas mērķis ir iezīmēt mūsu valsti Eirāzijas kontinenta un pasaules kartē ne tikai kā vēl vienu loģistikas mezglu, bet gan kā loģistikas izcilības centru, kura cilvēku pieredze, kompetence un uzticamība, infrastruktūras kvalitāte, tehnoloģiju straujā attīstība un nozares kopējā elastīgas pieejas attīstība ikvienam kravu īpašniekam jebkurā pasaules malā ļauj efektīvi vadīt savu biznesu. Radot šo platformu un pulcējot Rīgā ne tikai visaugstākā līmeņa runātājus, bet arī konferences dalībniekus no visiem nozīmīgākajiem šodienas un nākotnes sadarbības tirgiem, esam guvuši apstiprinājumu tam, ka Latvijai kā partnerei uzticas,» uzsver LDz prezidents Edvīns Bērziņš.

Konferences ietvaros galvenā uzmanība tiks veltīta Latvijas lomai pasaules loģistikas attīstībā, par ko runās Dīsburgas ostas, DHL Global Forwarding un Indijas Kravu pārvadātāju asociāciju federācijas, kā arī citu globālo transporta un loģistikas tirgus līderu vadība. Vienlaikus daļa konferences būs veltīta ilgtermiņa skatījumam sabiedrības un transporta nozares attīstībā, futūristu un tirgus analītiķu acīm palūkojoties uz nozares tehnoloģiskajiem un cilvēkresursu vadības izaicinājumiem.

Vienlaikus nākamajā nedēļā konferences norises laikā Rīgā notiek Ķīnas un Centrālās un Austrumeiropas sadarbības formāta 16+1 Loģistikas sadarbības sekretariāta nacionālo koordinatoru tikšanās. Tās dalībnieki gan apmeklēs Latvijas transporta un loģistikas nozares uzņēmumus, gan piedalīsies LDz konferencē.

Komentāri [1]

 
grafists.
Конференция это конечно хорошо, круто и интересно. Но это лишь имитация попыток поиска решения проблем транзитной отрасли. Пляски над трупом, ну или почти трупом. Транзит умирает, и это грустный факт от которого никак не уйти.
На мой взгляд, самая главная проблема железной дороги сегодня – это резкое снижение уровня профессионализма. Причём, начиная с самого верха. Понимаете, недостаточно быть правильным арийцем, говорить на чистом латышском языке, и иногда видеть ж.д. из окна своего служебного автомобиля. Надо быть специалистом! А вот с этим – большие проблемы.
Жёлтый дом давно уже превратился в скопище разного рода больших и малых манагеров и тихое прибежище для отставных политиков и чиновников
11.septembris, 16:27 Atbildēt

Latvijā Vairāk >

Kaut kas traks!