Svētdiena, 19.maijs

redeem Lita, Sibilla, Teika

arrow_right_alt Ekonomika \ Latvijā

"Borjomi" minerālūdens pudelēm jauna forma

© Publicitātes foto

No pirmdienas, 4. aprīļa, veikalos nopērkams minerālūdens “Borjomi” jauna veida pudelē.

Ideja veidot jauna stila iepakojumu ir daudzu pētījumu rezultāts. Pētījumi tika veikti dažādās valstīs un tirgus reģionos. Minerālūdens cienītāji vēlējās izmaiņas, kaut ko svaigāku, modernāku. Jaunais pudeles dizains pilnībā attaisnojis mūsu cerības eksporta tirgos. Ceru, ka arī Latvijas ļaudīm tas patiks,” bilda kompānijas “IDS Borjomi Europe” ģenerāldirektors Iraklijs Bokučava. Viņš arī piezīmēja, ka šobrīd zīmols “Borjomi” ir visvairāk importētais minerālūdens.

Minerālūdens “Borjomi” ražotājs,uzņēmums “IDS Borjomi Georgia”, darbu pie pudeles dizaina izstrādes sāka 2008. gadā. 120 gadu laikā „Borjomi” kļuvis par zīmolu-ikonu, tādēļ jaunā dizaina izstrādātājiem nācās veikt grūtu uzdevumu – saglabāt tradicionālo atpazīstamību, ieviešot jaunas un modernas, mūsdienīgas nianses.

Jaunā dizaina pudelei ir mūsdienīgāka un ērtāka forma, taču tradicionālie elementi ir saglabāti. Akcentēts reljefais brieža attēls, kas ir Boržomi minerālūdens ražotāja simbols. Uzrakstu un attēlu ģeometriskais novietojums ir kļuvis noteiktāks, precīzāks nekā uz iepriekšējās pudeles. Pudeli vainago jauns, moderns korķis. Etiķetē saglabāts tradicionālais, balti sarkanais stils, taču etiķešu skaits uz pudeles ir palielinājies – tagad tās ir trīs.

Visā pasaulē pazīstamā zīmola “Borjomi” jaunā pudele, kā ierasts, būs trīs veida tilpumu: 0,33 l, 0,5 l, 1 l. Jaunā dizaina pudeles būs gan no stikla, gan plastmasas raksturīgajā gaiši zaļganajā krāsā.

2011. gada laikā jaunā pudele būs pieejama visās 33 valstīs, uz kurām tiek eksportēts „Borjomi”.

Kompānijas AC Nielsen Baltics tirgus pētijumi liecina, ka “ Borjomi” tirgus daļa litros 12 mēnešu laikā pieaugusi par 34,8%, salīdzinot ar to pašu periodu 2009. gadā (2009. gada decembris – 2010. gada novembris).