Kuras ikdienas aktivitātes palīdz "sadedzināt" visvairāk kaloriju?

Kuras ikdienas aktivitātes palīdz "sadedzināt" visvairāk kaloriju? /Publicitātes foto
  • Kuras ikdienas aktivitātes palīdz "sadedzināt" visvairāk kaloriju? /Publicitātes foto
  • Uztura speciāliste Lizete Māldere /Publicitātes foto
1 / 2

Skaidro uztura speciāliste Lizete Māldere.

Mēs, cilvēki, gluži kā augi zaļojam tiklīdz esam līdzsvarā starp uzņemto un patērēto enerģiju, laimi, prieku… Tāpēc ir nepieciešams pievērst uzmanību ikdienā uzņemtajam enerģijas daudzumam jeb kilokalorijām un tam, kā mēs šo enerģiju patērējam. Kalorijām visbagātākās ir ātras uzkodas un našķi, kas ikdienas steigā nemanāmi piepilda mūsu enerģijas rezerves, sniedzot pat enerģijas pārbagātību. Tamdēļ svarīgi ir zināt, kuras ir tās aktivitātes, pēc kurām uzņemtā liekā enerģija būs uzveicama ar smaidu!

Visvairāk enerģiju patērē augstas intensitātes fiziskās aktivitātes – tādas kā skriešana, aerobika, peldēšana sadedzina vidēji 500 – 800 kcal stundā. Taču no šīm aktivitātēm neatpaliek arī komandu sporta veidi – volejbols, futbols, kalnā kāpšana, riteņbraukšana un pat dažādi mājas darbi, piemēram, dārza ravēšana un grīdu mazgāšana, kur stundas laikā var patērēt 300 – 500 kcal. Uzņemto enerģiju izmantot nav nemaz tik sarežģīti – arī viegla pastaiga, ko ik dienu rekomendē, ir sava veida fiziskā aktivitāte, kur stundas laikā var zaudēt līdz pat 200 kcal. Taču sēžot, skatoties televizoru, klačojoties ar draugiem vai guļot, stundas laikā mēs patērējam vien 50 līdz 100 kcal stundā. Tāpēc iesaku katru dienu pavadīt aktīvi, atvēlēt laiku kaut pastaigai.

Komentāri [3]

 
liga
es 10 dienu laika notieveju lidz 15 kilogrami lieka svara .lidz 18 00 edu visu kas bija.pa dienu skreju krosinu pus stundu .esanas reizes nedrikst paresties ja sanak paresties tad jaizdzer kruze zala teja vai apest ananasa skeli .1 reiz diena japavingro kads arstniecisks vingrinajums pus stundu. daudz varits udens jadzer .pirms edienreizes glaze jaizdzer udens.jadzer zalu tejas pec vajadzibas .alhaholu iedzer kad tev vajag piemeram reizi par trim menesiem 50 gramu snabi vai likieri moku .konjaks labs .ja izvelies vinu tad 150 grami tavam organismam pietiks .dzer tikai tad kad esi sasniedzis 18 gadu. ja tev nepietiek ar so tev skietami mazo alhahola devu izdzer glazi zalo teju tad alhahols tev neprasisies.ja gribi atmest smeket tad upurejies nesmeket kadam tavam slimam radiniekam vai pazinai .ja nesmekesi tad tava pazina vai radinieks brinumaina karta mediku uzraudziba izarstesies kad vins vai vina izveselosies tev nedrikst atsakt pipet lai vina veseliba nesak pasliktinaties .nenozelosi manam rakstitam .ata
23.jūnijs 2014, 21:34 Atbildēt
annamarija
Te jau runa ir par slaistiem. Labprāt izlasītu, no cik kalorijām var tikt vaļā, piemēram, pļaujot zxāli, zāģējot un skaldot malku...
16.jūnijs 2014, 8:50 Atbildēt
Aivita
Uzjautrināja komentārs, bet trāpīts desmitniekā.
16.jūnijs 2014, 9:26 Atbildēt

Reklāmraksti Vairāk >

Kaut kas traks!